Arkadaşlar son adet tarihime göre 6+5 hamileyim 5 haftalıkken gittiğimde kese boyutu 4 mm di tam bir hafta sonra 6 haftalıkken gittim 10 mm olmuş içinde bebek oluşmuş dedi doktor ama kalp atışı için bir hafta sonra çağırdı.ultrason kağıdında kaç haftalık olduğu yazmıyor doktorda bişey söylemedi acaba haftaya göre kese küçük mü yada haftasıyla uyumlu mu bilgisi olan var mı?