Kızlar şuan hastanedeyim. Muayene oldum cinsiyeti de öğrendim cok şükür ama omurgası için ayrıntılı ultrasonla bakılacak doktorum normal ultrasonda bisey görmedi normal dedi. Noral tüp defekti testim de afp yüksek çıkmıştı yani sınırda. Sınır 2 benim ki 2.3 . Insallah orda da bisey çıkmaz dua edin lütfen .