BeybininAnasi Kelebeksu ecza odasından 8 liraya aldım ben. Devlet hastanelerinde ücretsiz diye biliyorum. Özel hastane fiyatlarını bilmiyorum. Hayır yatışa gerek yok, sadece enjeksiyon yapılıyor
Recbey Kelebeksu ben reçeteyle aldım 50 tl idi fiyatı normalde 300 400 gibi fiyatı varmış Bana yatış yapılmadı acilde hemen vurdular
Melike3777 Kelebeksu canım eczanalerde 300 350 gibi bi fiyat veriyorlar ama elden satış yapmadıklarını söyleyip eczacı odasına yoluyorlar ordada 91 tlydi ocak sonu aldım iğneyi doktor reçetesiyle
BeybininAnasi Kelebeksu özel hastanelerde ücreti o olabilir canım bilemiyorum. Benim doktorum hastanede vurdurmana gerek yok, çok pahalı dedi. Reçete yazdı gittim ecza odasından aldım, başka bir yerde de vurdum. Sen de bir doktoruna sor bakalım ne dicek
Kelebeksu Melike3777 canım bide eşimin kan grubunun örneğini istediler bende kan grubu olan kimlik fotokobisini çektim olur demi
Haticeakks 60 TL ye yaptırdım özelde eşimin kan grubu belgesini götürdüm formalite icabi yatış yapıldı 4 saat kadar hastanede kaldım sonra çıktım yan etki falan yaşamadım
Minikonunannesi1 Daha once dusuk veya kurtaj olmadiysa veya 28. Hafta dolmamissa kan ignesini 380 gibi bir fiyata aliyosunuz devlet odemiyor. Ben ilk gebeligim olmasina ragmen kanamam oldugu icin 13. Haftamda yaptirmak zorunda kaldim ve devlet odemedi. Ozel hastane ile ilgisi yok bu durumun.
Melike3777 Minikonunannesi1 kuzum eczaneler o fiyata veriyor devlet karsılamadığını elden satış yapılmadığını söylüyorlar eczacı odasına yolluyorlar doktor reçetesiyle oradan uygun fiyata alınabiliyor aklında bulunsun sigorta karşılıyor eczası odasındaki iğneyi
Minikonunannesi1 Melike3777 canim sigortayi eczacilar birligini defalarca aradik tanidiklarimizda vardi ama olmadi gereken sartlari saglamadigim soylendi malesef
Melike3777 Minikonunannesi1 ocak ayının sonunda aldım kan gelidiği için tedbir amaçlı vurulmam gerekiyormuş doktorumda recete yazdı eczanalere sor onlar karşılamıyor yuksek fıyat verır dedi eczaneye gittik parasının önemi yok iğneyi istiyoruz dediğimizde vermediler eczacı odasına yolladılar şişliye ordada sıgorta karsılıyormuş uyguna aldık şansınıza kuzum
Seras12 Ben 450 civarı bi para ödedim özel polikliniğine gittiğim için aslında devlet hastanesine yaptırmak için gittiğim de doktor yazmadı ben darp travma kanama olmadığı sürece yapmıyorum dedi o yüzden mecbur o fiyata almak zorunda kaldık :/
ateshill Kelebeksu ben 2 defa yaptırdım kanama olduğu için tedbir amaçlı özel hastane reçetesiyle 70 TL ye aldık doktor mor reçete veriyor mutlaka iste ve onunla al