Deletedmom3 merhaba canım yazını görünce yazmak istedim. Bana şusn kolestaz teşhisi koyuldu alt ve ast 150nin üzerindeydi, idrar rengimde koyulaşma, büyük abdestte de renk açılması vardı, kalp çarpıntım vardı, kolesterolüm de 250yi geçmişti yaklaşık 1 aydır kaşıntım vardı resmen her yerim yara bere içinde kaldı. Ilık duş almayla falan kesinlikle rahatlamıyorsun ve genelde geceleri tutuyor kaşıntı senin de öyle mi bilmiyorum Allah yardımcın olsun, kan testlerini tekrarlat bence bir de safra yollarına bakılıyor ultronda herhangi bir tıkanıklık var mı vs diye ona da baktır bence 🙏🏻