mrb ben 35+5 im bugun cati muaynem vardi fakat ilk defa oldgu icin dogal olarak kastim yani sezaryanmi normlami bisey diyemedi sadece cocuk dogum pozisyonuna grmis kanala yerlesmesi icin bol bol yuru dedi yuzunu zatn asla gostermedi ha birde.ntsede 10 dk da bir kasilmam oldgunu soyledi tabi ben hicbirsey hissetmiyorum ne agri ne kasilma herneyse internete baktigimda 10 dk da bi kasilma oldgunda yavas yavas sklastgnda dogum surecinin baslamis olabilecgini soyluyorlaar fakat ben sanci veya kasilma cogaldigin da hissetmiyosam eger nasil aniliycagim dogumun basladgini elbetteki nisan ve su gelmesi isaret olucak ama kafam karisti yine de 🤦🏾♀️ biraz uzun oldu k bakmayin ilk 🤦🏾♀️😄😄😄