hlmc Merhaba arkadaşlar 23. Haftamdayım kızıma isim bulamıyorum 🤦🏻♀️ Anlamı benim için çok önemli, hem kulağa hoş gelsin hemde güzel bir anlamı olsun istiyorum maalesef bir türlü karar veremiyorum önerileriniz varsa açığım ☺️☺️☺️☺️
Blcns Oğlum 8 yaşında kız kardeşi olacak. Yağmur diyor başka şey demiyor ☺️ Tanıdığı felan da yok o isimde ama öyle istedi. Biz de kırmayacağız. Öyle değişik eksantrik isim de sevmem zaten. Rahmet bereket demektir yağmur olacak inşallah 🥰 fikir olsun 💡