Arkadaşlar merhaba
bekarken astım tedavisi görmüştüm fısfıs vs kullandım sonrasında kendiliğinden kayboldu. Aradan seneler geçti evlendim hamileyim derken 39. Haftama geldim grip oldum ama normal bir grip olmadığını anlamıştım tıkanıyorum ve öksürürken ciğerlerim hırıldıyordu doktora gittim astım atağı geçiriyormuşum tekrardan fısfıs ve tek seferlik koldan iğne vuruldu derken basur sorunuyla da savaşıyorum ama böyle bir ağrı yok. Basurum normalde de vardı ama canımı acıtmıyordu şimdi çoğaldı ve tamamen dışarı çıktı. Afedersin ama karnıbahar şeklinde parça parça ve büyük abdestimi yaparken ağlıyorum üzerine oturtamıyorum parmağıma zeytinyağ sürüp içeri ittiriyorum o da geçici bir çözüm. Doktorum genelde gebelerde olduğunu ve doğumdan sonra az bi ihtimal de olsa düzeldiğini belirtti. Sorum şu bu kadar sağlık sorunu yaşarken normal doğum yapabilirmiyim. Bebeğim kanala girmiş ama ıkınma esnasında nefesim yetmez ise ya da o esnada basurum daha çok azarsa ne yapacağım diye düşünüyorum.
açıkcası isteğe bağlı sezeryan yapmak istemiyorum devlet memuruyum çalıştığım kurumun anlaşmalı olduğu hastanede doğum yapacağım normal ve sezeryan 1500 TL iken isteğe bağlı sezeryan 4200 TL arada devasa bir fark var onu da düşünüyorum ne yapsam bilemedim