Adetim her ay düzenli olur. Doğum yaptıktan sonra yeni yeni düzene girdi. İlk defa adet günümden 3-4 Gün önce akıntı tarzında pembe kahverengi ve kırmızımsı kanamam oldu bugün 4.Gün ama çok az az oluyor akıntı gibi yani adet kanaması olmadığına eminim. Yerleşme kanaması yaşayanlar varsa yardımcı olabilirler mi? Gebelik testini ne zaman yapayım? Ya da bu durumu yaşayıp gebe kalan varsa kaç gün kanama oldu bilgi verebilirler mi rica etsem?