Nltka bende sadece kasılma oldu sancı hic hissetmedim, doktor Nst yi görüp bisey demediyse fazla değildir, fakat bebegin sancisi varsa onu kesmek gerekir cunku bebek sancılandikca kendini asagi iter suyun patlamasina sebep olur yada o sancılar 90 ı geçerse kalbini yavaşlatır ve sezaryene alınır. Bunlari yaziyorum böyle ama korkmayin hemen belki düşük sancilardir 40-50 civariysa ayakta kalmaya bağlıdır, oluşabilecek komplikasyonlari saydım ben boyle felaket tellali gibi de sıralamayım malum bu haftalarimizda olabiliyor bu durumlar siz tedbir amaclı fikrimce öne çekin randevuyu ❤❤❤