Kızlar . Az önce doktordan geldim . Kanamam vardı . Kese gelişmemiş 5. Haftada kalmış . Düşme ihtimali de yok tutunmuş oraya dedi . Kürtaj dedi çok kötüyüm . Napıcam bilmiyorum evde düşürmenin yolları var mı ? Nolur bişey diyin . Kürtaj nasıl bişey hissediliyor mu ?