Faray Ayselelel mide yanması için bitkisel bir bilgim yok rennie verdi doktor sıkıntı olunca çiğniyorum.
dilekkrtp Benimde olmuştu doktoruma söyledim gaviscon şurup verdi içtiğim gibi de faydası oluyor ben şurupla anca kestim süt falan hiçbiri işe yaramadı canım
Ayselelel dilekkrtp evet benimde doktorum süt iç demişdi içiyorum amma faydası ilaç olmaz bana çünki tansiyon yüksek oluyor hep
Ayse-gul Kırmızı elmada iyi geliyor geldiklerine dikkat et ben aylardır soğan sarımsak acı salça kestim bunları soğan kokusndan bile midem yanıyor o derece oyuzden aylarıdır eve almıyoruz beni süt ve elma kesiyor doktor gaviscon yazdı oda etki etmedi