Kızlar ben 36. haftamdayım bebeğin ismine hâlâ karar veremedik. İsimli hastane çıkışı yaptıracaktım ama yaptıramıyorum. 🤷🏻♀️😂 Bugün bir yere sordum en az 10 gün sonra gelir dedi ben zaten 15 güm sonra Doğum yapacağım yanı yetişmeyecek o yüzden yaptıramamaya karar verdim. Zaten foto cekımınde başka bir şey giydırecegım. Sorum şu: Bende iki tane 5’li hastane çıkışı var bir tane daha beşli alsam ve bir de yedek tulum koysam yeter mi sizce hastane için? 10’lu almak istemıyorum. Tecrübeli anneler yazarsa sevınırım.