Mavil Alper beye gidiyordum muayene için zaten doğum yaptırmıyor . Devlette de Burcu hanıma gidiyordum gerçekten çok memnundum. Ama doktorun iyi olması dogumda girmeyeceği için bir anlam ifade etmiyor. Birde görev yapıyoruz orda aile falan uzakta olunca ilk doğumum burukluk yaşarım diye istemedim.