Fatmanur3232 serklajlı anneler nasılsınız bakalım nelere dikkat ediyorsunuz ben kendimi fazla yormuyorum nerdeyse bütün gün yatıyorum siz neler yapıyorsunuz ??
Gazel0606 Fatmanur3232 merhabalar bnmde kaybım var 20 haftalık suan 16 haftalık gebeyim peritonolojiye gitim altan üsten muane ettiler dikile gerek yok dediler progestran günde üç defa vitamin verdi iki hafta sonra kontrol dedi bn çok korkuom sizce be yapmam lazım fikir verseniz
Polat2706 Fatmanur3232 bende serklajlı 13+2 yim 2 hafta önce atıldı canım 1 kaybım oldu öncesinde. Şimdilik iyiyim çok şükür doktor fazla birşey demedi yorma kendini ev işi yapma falan dedi ama başka nelere dikkat edilmeli acaba bilen varsa söylese. Bende arada rahmimde yanma ve ağrı oluyor o sizdede var mı
Polat2706 Gazel0606 canım doktor gerek yok demiş inşallah birşey olmaz bende progesteron ilaç kullanıyorum ama bende rahim ağzı kısalığı vardı ondan oldum sende olsa yapılması gerek derdi doktor. İnşallah birşey olmaz korkma dua et. Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🙏
Gazel0606 Polat2706 sonradan bebek ağırlaşınca açılma kısalma olur mu geç kalır mıyım korkuom sizde dikiş atılmadan kısalma mı oldu
Polat2706 Gazel0606 öncesinde oldu canım 11 haftalıkken açılma gibi kısalma oldu rahim ağzında daha öncede 12. Haftada bebeğimi evde kendiliğinden düşürdüm bu dada açılma olunca hemen dişik atıldı Allah esirgesin inşallah kucağımıza alırız
Polat2706 Gazel0606 hastanede oldum canım 1 gün yattım sabah sabah erken gittim belden aşağısını uyuşturarak oldum. Gaziantepliyim Burda doktorumun muayenehanesi var ama özel Bi hastanede oldum
Gazel0606 Polat2706 bnde 20 haftalık kaybetim o haftaya yakın mı olcak kısalma sizin kaybettiniz haftaya yakın olmuş doktor Bahseti mi böle bir seyde acaba
Polat2706 Gazel0606 canım senin neyden kaybettiğine bağlı bende pıhtılaşma da var rahim ağzı yetmezliğide vardı rahimde perdede vardı sonrasında perde ameliyatı oldum şimdide sabah akşam kan sulandırıcı iğne vuruluyorum karından haftada 1 pruloton iğne ve günlük haplarım var benim tam neyden düştüğü belli değil ki pıhtılaşmada olabilirmiş ve rahimde perde olanlarda bebek tutulamazmış
Polat2706 Kendi doktorun yada başka doktor dedi mi hiç sana serklaj olmalısın diye sen mi oluyum diyorsun canım ve pıhtılaşma ya falan baktırdın mı
Gazel0606 Polat2706 özelde mi oldunuz bnde bilmiyorum doktor ikinci gebelik te anlaşılır peritonolog karar verecek dedi yetmezlik benek ağırlaşınca açılma olmaz mı belli olmaz mı o zaman geç kalınır mı gebelik öyküsü olan direk yapılmıyor mu serkulaj
Polat2706 Bi başka doktorada gitsen canım. Özel devlet fark etmiyor doktor önerirse yapılıyor kuzenimde 2 kayıp yaşamıştı oda serklaj oldu yani araştır bi iyice sonuçta 20 haftalık büyük.
Gazel0606 Polat2706 evet haklısn canım iki normal doktor bir peritologa üniversite doktoruna göründüm artık yarında gitçem kuzenin ilk kaybı olduğunda ikinciye önelem almadılar mı üçüncüde mü anladılar
Polat2706 2.de serklaj geç kaldı canım o yüzden herkese diyorum iyi Bi doktora gidin diye. Senin 20. Hafta daki kayıp rahim ağzı yüzündense kesin serklaj olmalı ama başka birşeyse orasını bilemem. Rabbim şifalık versin seni iyi doktorlarla karşılaştırsın
Gazel0606 Polat2706 amin inşlaaa evet ikinci gebelikte anlaşılır diolar bn bebeğimi kaybetim haftaya gircem az kaldı ilaclarla tedavi etmeye calısyorlar