Nznglrari meraba canım gülhiz karataşa gittim ben özel polikliniği var yarım saat kadar baktı bi cd 4 fotoğraf verdi 350 tl ödedik memnun kaldım aslında ama 1 hafta sonra kontrol için doktoruma gittim oda bi fotoğraf verdi ve daha güzeli 😂 ben fotoğrafı olsun elimde bakılsın güzelce diye özele gitmiştim şuan düşünüyorum da okadar para vermeye gerek varmıydı bilemedim yani 😂😂😂