cnnezer Şimdi o kadar çok yazasım geldi ki eşinize, ailesine... lakin susuyorum çünkü sizi tetiklemek istemem.
Sorun çıkar ne demek? Ben hemen ailesi ile konuşup babamin da ismini koyacağımı bildirirdim ki aslında buna bile gerek yok. Bebek benim yahu kime ne?
Eşinizle aranız açılmasın diye söyledim gider onun pederine söylerim diye. Yoksa kimseyi muhattap almam.
Bana bunu eşimin dediğini düşünüyorum. Herhalde o gün keşke boyle soylemeseydim diye başını duvara vururdu, o kadar pişman ederdim.
Neyse fazla yazmayayım. Yoksa fena oluyorum sizin adınıza. 🤺