Benim ilk doğumum da sezeryan olmuştu. Kızım 21 aylık ve şuan oğluma 40+5 günlük hamileyim ssvd adayıyım İnşaAllah perşembe günü yatışım. Tavsiye edilen süre en az 2 sene ama dikişlerimde rahmimde iyi durumda olduğu için doktorumuz bir problem görmedi bakalım süreç nasıl ilerleyecek bende bilmiyorum. İnşaAllah sağlıkla normal doğum yaparsam buraya yazarım😌