Kuzucugunannesi Yas bende kilo almadm pek anemi var die aşırı kansizlk bundan ötürü bn yoruluyorum hemen
Zelasfvol Sevgikabatass 51🙂 mart sonu nisan başı dendi bakalım ya nisan bebeği ya da mart bebeği olacak🙏🏻