Kızlar 31+3teyim ve iki gündür sanki bebeğim tam rahmin ucundaymıs gibi hissediyorum yani şöyle anlatayım afedersiniz tuvaletimi yaparken cıkacakmıs hissiyatı var ( olmayacagını bende biliyorum hissin tarifi için kullandım ) yatarkende cok sıkıntı oluyor acaba endişelenmeli miyim ? Doğum kanalına girmiş olabilir mi ?