Zhrnz aynen canım ya üst sınırda 180 tokluk kan şekerini ben tokluk kan şekerini devlette parmaktan ölçtürdüm 125 çıktı doktor çok iyi demişti benim doktorm da yüksek tekrarla dedi interneti talan ettim 125 iyi diyen var sınır diyen var sonra tekrarladım sağlık ocağında tokluğu ölçtürdüm 77 çıktı gerek yok ama şekerden uzak dur dedi... Öyle işte inan 15 gün sonra yaptırdım bu süre zarfında da özenli olmadım dedim yüksek çıkarsa bilimde ona göre yükleme yapılsın dedim sonuçta gerek varsa yapılsın ama Allahta kalbimi biliyor hiç yaptırmak istemiyordm şeker yüklemesini çok şükür gerek kalmadı...