Merhabalar,
Bugün 37+2 yim. Dün nst te sancı ve kasılmalarım çıktı, 1,5 cm açıklığım var. Bebeğin kafası yerleşmiş dedi doktorum. Dün geceden beri mide yanmam var bu normal mi sizde de oluyor mu? Bebek aşağı inmeye başladığından beri mide yanmalarım kesilmişti tekrar başladı :/