Sahinftma yeni doğan olarak bi paket kullandık iyiydi eskisinden ama. Prima molfix karışık kullandık. 6 numaraya kadarda hep molfix aldım pişik yapmadı biz memnunuz molfixten.beden büyüdükçe fiyat uçuyor. Şimdi hangisi uygun olursa onu alıyorum sleepy külot bez, molfix karışık😄