Hanımlar 37+4 haftalık hamileyim ishal olmuşum iki gündür cok kötüyüm öyle bi karın agrısı yapıyor ki acaba sancı mı diyorum. Bide benm zorunlu sezeryan doktorum suyun gelirse kan gelirse sancın olursa direk gel hastaneye sezeryana alalım hemen demişti. Önerileriniz neler ne yapmalıyım