Arkafaslar simdi muayeneden ciktim.zorluklarla tup bebekle bebegimi, oldu bugun 35 deyiz bebek 35 haftalik olmasi gerekirken 33 haftalik ve kafa capi kucuk dedi doktor kilosuda az dedi 2.300 yenidogan unitesi olan bi hastane lazim 37 de alip disarda beslicez dedi suan cok kotuyum dunya basima yikikdi napicam bilmiyorum basina boyle bisey gelen var mi cok uzgunum😔😔😔