Dodoveannesi RabbiminHediyesi RabbiminHediyesi Yorgunluk, bitmeyen bir açlık ve uyku isteği .. 😂 çok şükür, gittikçe azalan mide bulantısı. ve kasık ağrısı 😊 Siz de durumlar nasıl?
Yunusm123 RabbiminHediyesi rabbim nasip ederse bende kasım annesi olacağım inş rabbim hayırlısı ile sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin. Halsizlik ve ara ara kaşık ağrısı adet sancısı gibi sancilar dışında bi sıkıntımız yok Elhamdullillah 🤗
Zozi RabbiminHediyesi 7+1im. belirti yok yok diyordum mide bulantısı,halsızlık,kabızlık,adet olacakmıs gibi karın agrısı ve asabiyet var.
ElifAppo Öncelikle hayırlı olsun☺ Allah kucağımıza almayı nasip etsin 😌 bazen sancılarım oluyor benim çok çabuk acıkıyorum yemeyince midem bulanıyor sanki tam tersi gibi birşey oluyor🤣
ElifAppo RabbiminHediyesi evet canım 6+1 de iken duydum 6+6 da özele gittim tekrar duymak için içerde az bişey kanamam olduğunu söyledi progestan kullanıyorum birşey olmaz inşallah 😌😌
Polikistikanne Uykuya doyamıyorummm 🙈 göğüslerim yüzünden yüzüstü yatamıyorum 🙈 ve ara ara adet olacakmış gibi hafif ağrı çekiyorum 🤷🏻♀️
Edaaa7166 Polikistikanne ya ben de o şekildeydi aynı göğüslerim ve kasık ağrılarım çok var mide bulantım da var kokan herşeyden nefret eder oldum kaç haftalık senin ki
Sudesude ElifAppo mrb canim benimde kesenin etrafi kan olmus dedi sence birsey olur mu 2 igne bide ilac verdi 1 igneyi oldum ama kanama az az var
Aslannnn RabbiminHediyesi bizde 5+2 olduk bugun 😀 bendede acayip yorgunluk var dün progestana başaldim uyku yapti gün icinde uyumayan ben bugun uyudum .😂
Burcu16 Bende kabızlık hariç hiçbişey yok 🙂 6+1 im bebişim beni yıpratmıyor programın tarihine göre 17 kasım büyük gün💕
CeMelike SemihDamlaDalan Biz de 8+6 🙈 hayrlsyla hepimz kucagmza alalım biran once 😍 cinsiyet için cok heyecanlıyız ama daha vakit var
Burcu16 RabbiminHediyesi cuma gidecem canım ama doktor erken demişti bakalım erken demesinin sebebi geç döllenme bendeki normalde dinlenir