Beyzaanne 39+2 deyim doktor 3-4 günde bir gel artık dedi ama bende herhangi bir değişim yok, ağrım kanamam ya da bebeğin hareketlerinde farklılık yok, randevu icin gidince de 144 lira veriyoruz sizce gitmeye gerek var mi
Ozgesn Beyzaanne bence gitmeye gerek var yani son zamandasınız artık her an hersey olablir diye çağırıyor doktorunuz . 10 gün ücretsiz muayene olma hakkınız yok mu ?
begumseker Beyzaanne cumartesi kontrolüm vardı 1 hafta önce muayenem olduğu için Ücret alınmadı. 10 gün içinde gittiğinizde kontrol muayenesi oluyor ve ücret alınmıyor. Perşembe yine gidicem bu sefer ücret alınıcak mesela.. 40+1 olucam o zamana 😅😅 son kontroller önemli bence doktorunuzu dinleyin
ZEhrA_94 Beyzaanne ücretinde değilim ama bazen süresi gelmiş ama doğmamış bebeklerde dışkıkarını yeme Gibi problemler olabiliyor enfeksiyon alıyorlar çok sıkıntılı bir durum ondan dolayı gitmelisin bence bazen açıklık oluyor ama annelerimiz fark etmeyebiliyor doktorunu dinlemen en doğrusu
soylutugba Ben sadece amniyon sıvısında azalma var mı diye bile giderdim. Son dönemler önemli diyor doktorlar hep.