Masal6161 5 aya girdik cok şükür ama 3-4 damla kanamalar görüyorum her ay doktorum muayene etti.Hiç bir sorun yok hatta bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama bu kanamanın nerden geldiği belli değil.Bnm gibi olan var mı? Yada önceden yaşayan??
Seda5892 Masal6161 canım ihmal etme tek doktorla kalma işinde uzman bir doktora daha görün benimde hep oluyordu ama sorun yok denildi devlete özele ve Araştırma hastanesine gittiğim halde kimse farketmedi meğer bebeğin eşi rahme yapışıkmış doğum anında rahmimi yırttılar
Masal6161 Seda5892 anladım canım bnm doktorum bransı riskli gebelik güveniyorum ona oda baktı bşt yol dedi elimden dua etmekden baska bşt gelmiyor