Rohat ben johnsun bebek yağı kullanıyorum fiyatıda çok güzel 😅sabah akşam bol bol sürüyorum çok güzel nemlendiriyor 😅badem,kakao,Hindistan cevizi yağı bu üçünü karıştırıp sürüyodum çok çabuk bittiler ve pahalı 😅bebek yağı daha avantajlı geldi bana 💁🏻♀️