Deletedmom402 Kızlar kızımın kıyafetlerini yıkamaya başlıcam çoğunluk pembe beyaz. Hepsini bir mi yıkasam ayrı ayrı mı 🤔 birde kaç derecede ne kadar yıkamalıyım.
AyaYlmazYldrm Deletedmom402 ayri ayri yika diye oneririm 60 deece ideal ama icinde el örgusu varsa 30 dereceden cok yikanmaz
mrvmrv123 Benimde hic bilgim yok ama 40 derece yeter bence ceker bide renk mendilleri var onlardan kullanabilirsijiz