Yenianne_ kizlar ben 10+2yim ilk aylar idrara sık çıkılır deniliyor ama ben hic çıkmıyorum yani gece falan 1 kere kalkiyorum gün icinde 2-3 anca bu normalmi herkes sık idrara cikacak diye bi kaide varmi
pink01 Yenianne_ yoo bende hiç sık çıkmıyorum başından beri hamilelik belirtilerim de yok tek belirti adetimin kesilmesi. biz ölelim ozaman 😂
AyaYlmazYldrm Yenianne_ tabiki yok herkeste idrara sk cikcak diye bisey yok herkeste ayni belirtilerin olmadigi gibi idrarda ayni
04052016mh Yenianne_ bende bazı günler öyle oluyordum doktora sormuştum korkuyorum bazı günler hiç çıkmıyorum diye oda ozaman su içmiyorsundur fark ettiğin an su iç dedi su önemli bol bol iç dedi
Pembepanterr Yenianne_ son haftalarda çişe cıkmaktan geceleri uyuyamıyorsun 😂😂😂 ben ilk aylar hiç böyle olmamıstım 6 buçuk Aydan sonra artık tuvaletimi tutamıyorum 😂😂😂
AyaYlmazYldrm pink01 seni suan o kadar kiskandim ki 😂 bn iki hamileligimdede cok mide bulantisi kusma yasiyorum ksumayani kiskaniyorum
Meftunbade O günler başlamadı demekki valla ölüm ya sanki bir kova cisim geldi sanıyorsun bi gidiyosun fincan kadar
AyaYlmazYldrm Deletedmom137 11+1 ogluma hamileyken dogurdugum ana kadar kusmustum tek tesellim bunun daha kisa surmesi😂
AyaYlmazYldrm pink01 bacim dogunca anasinin hakkindan glmeyecek bebek daha dogmadi😂keske oglum ufak kalsaydi vr mamayi cikar gazi pispips uap uyusun😂 buyudukce is degisiyor
ilknrgl AyaYlmazYldrm bende 24 haftaligim bastan beri kusuyorum sanirim bende dogurana kadar kusacagim 🙄
BozAilesi Ayyy bende de idrar sorunu var 10 dk da bir gidiyorum, gece uykumdan uyandırıyor ama mide bulantım aş ermem falan hiç olmadı 14+4’deyiz 😇
04052016mh Yenianne_ Allah Allah neden çıkmıyorsun acaba ben hiç içmezdim o yüzden çıkmazdım doktora gidince söyle bence bir hamile arkadaşımda böbrek büyümesi varmış o yüzden içtiğin suyu ve idrara çıkmayı takip edin diyordu Allah etmesin
Etzel Yenianne_ normal ben de ilk zamanlar öyleydim. Şu an 37.haftadayım bu gece 5 kere kalktım ve gittikçe çoğalıyor bebeğin büyümesiyle alakalı sanırım yer azalıyor :)
Yenianne_ 04052016mh hix çıkmıyor degilim günde 2-3* bazen 4 cikiyorum ama gece cikmiyorum sadece bi kere uyaniyorum tuvalate
Ozooss Yenianne_ gebeliğimin başından beri çıkıyorum gecede dahil olmak üzere, hiçbir kusma mide bulantısı gibi belirtiler yaşamadım bazen gebe olduğumu unuttum oluyordu 😅😅 birtek lavabo dışında😂