Ozgeliz Yurt dışında olduğum için her ay sadece bebeğin kalp atışları dinleniyor. Sadece bir kez ultrasona girmiştim. Şuan sadece karın kısmı ölçülüp, bebeğimin gelişimine bakıyorlar 🤔 Ben kilo aldığını düşünüyorum bebeğimin. Sağlıklı besleniyorum da ama aynı zamanda yürüyüşte her gün yapıyorum ...😊