Niddy Nuriiiiii benimkide çok fazla çıktı. Yuklrme yaptırdım gebelik sekeri cikti şimdi diyetisyene gidiyorum diyet yapiyorum bakalım duzelir insallah
Feslegenyavrusu 28.haftadan beri var şekere bakıldı sorun yok, ama yine de dikkat et dedi doktorum. Onun dışında herhangi bi sorunumuz yok 37+3uz şu an
Feslegenyavrusu Nuriiiiii onu hatırlamıyorum ama çok fazla abur cubur ve tatlı tüketme demişti doktorum. Makarna, hamur işi vs. Karbonhidrat fazlası olan şeyleri de dikkatli tüket demişti
Feslegenyavrusu Nuriiiiii ama ne kadar yiyeceğe dikkat etsem de 10 haftadır halen fazla, sıkıntı olan bir durum da olmadı şükür onun için çok fazla kafaniza takmayın, stres yapmayın bu durumu
Niddy Nuriiiiii erken dogum riski olusturabilir. Ama suyunun fazla olmasının nedeni beslenmede olmayabilir. Onu mutlaka öğrenmen lazım. Eger beslenme seklinden dolayı ise çok dikkat etmen gerekir