Merhaba hanımlar 33+1 haftalığız geöen haftaki kontrolümde doktoruma sordum çatı muanesi kaçıncı haftada yapılacak diye kendisi yapmicaz şuan herşey yolunda hiç bir sorun yok sancın olduğunda doğum yapacağın gün ancak kontrol edicem dedi şuan için bir aksilik olmadığı sğrece doğumuna kadar çatı muanesi yapmayı düşünmüyorum dedi. Herkes ne zaman diye soruyor başlıklar sçılıyor kimisi yaptırdığını söylüyor yada yapılacağını söylüyor ama bizim doktorun bu tarz bir görüşü var paylaşmak istedim 🤷🏻♀️