Happpm Sabah kızlar uyandım böyle sol göbegimin orda sonra sag kasık bölgesinin üstünde 4-5 kere birşey degdi gitti gibi sizce bebegim olabilirmi 19 haftaya girdim çok şükür ama bebekmi diye ayırt edemiyorum
Fdm Happpm ben de bebektir 😊 o haftalarda minnoş minnoş pıtlatıyor. 34 bitiyor benim vurunca yataktan kaldırıyor 😀
Kbrahrl Happpm bebek hareketleri onlar 🙊canım sana ne sorcam ☺️ Bende 18. Haftamda hissetmeye başladım baya hareketli şimdiden sanada bi gülmek geliyor mu ben hissettiğimde kahkaha atıyorum 🙊 eşimde bana değişik bakıyor 😀 ama 2 yıl bekledim normaldir 🙊
burcu0818 19 haftada hissetmeye başlarsınız darısı bizim başımıza daha var ama olsun 🥰 15+5 zaman geçsede hissetsem paşamı🤗
Happpm burcu0818 inşallah canım hayırlısıyla hisset bende ilk defa bugün hissttim çok güzel duygu Rabbim herkesin kucagında göstersin
Happpm Kbrahrl ya maşallah Allahım kucağında göstersin sabah benimde eşimi bi kaldırışım vardı adam korktu😂
Glten Kbrahrl bende ilk tekmelerinde ağlıyordum büyüdü beni tekmeliyor diye şimdi gülüyorum benimde eşim kafayı yemişim gibi bakıyor 😂😂 tabii bu hissiyat nasıl bişey bilmedikleri için ☺️