hjertemami Sebla55 evet var canım. Gün içinde Ara ara çekiyorum acıyı. Ama bu çok normal diye endişelenmiyorum.
hjertemami Bir de kızlar tuvaletteyken alt kısmım da baskı oluyor. Kalktıktan sonra geçiyor. Bu aralar tuvalete oturmaya korkuyorum 🤔Size de oluyor mı?
Sebla55 hjertemami evetttt buda var bende oyuzdn endise oldm sızın ılk gebelıkmı deılse oncekılerde oluyomuydu 🙄
hjertemami Sebla55 benim 3.cü gebebeliğimZ normalde diğer gebeliklerinde ağrı oluyordu... bunun normal olduğunu biliyorum. Ama tuvalete oturduğumda ki baskıyı ilk kez yaşadım. Vajina kısmında değil daha çok makat bölgesinde baskı var 🙄
Sedaaydn Bu kadar kisinin ayni agrisi olduguna gore acile falan gitmeme gerek yok 😂😂😂😂 demekki normal
zgeKanerConker Kızlar bende de var o durum ya sanki iğne batıyor sonra geçiyor bel ağrıları zaten allahın emri 😂😂 ama yinede şikayet edemiyorum ya buna şükür diyorum ☺☺