FuatTataroglu Mhtpmrt bencede gorunur ben 5 haftalıkken gormustum insallah sende kesenide bebisini de gorursun❤👶
Mhtpmrt Ayyy inşallah öyle heyecanlıyız ki☺ 6 Kasım'da gitmiştim hiçbişey görünmemişti. Iniallah şimdi görünür😍
Mhtpmrt Ekimucizesi inşallah bi sıkıntı olmaz da dış gebelik falan Olmasın da içim rahatlasın☺ Teşekkür ederim bu arada
MeryB Görünür görünür 🙂) tam 6 haftalıkken öğrenmiştik peşine de kesesini ve kendini gördük. 8. Haftada da kalp atışını duyduk. Şimdi 12. Haftaya giricez inşallah 👼🏻
MeryB Mhtpmrt Allah razı olsun. Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın. Olmayan herkese de nasip etsin inşallah. 🙂
Elifeminask Mhtpmrt ben fayda gormedim ama bana sabah aksam ac karnina 1 defa ic dedi sen ne seklde konstun