Kızlar merhaba 🖐🏻 Üç dört gündür sürekli hapşırıyorum öksürüyorum, bu sabah sağlık ocağına gittim perebron şurup ve parol tablet yazmış,, kendi doktoruma danıştık KBB önerdiğini söyledi ama şuan KBB gidemem sıra bulmak çok zor. Aynı durumu yaşayıp kullanan var mı? 🙏🏻🙏🏻