Merhaba ben 18 haftalik hamileyim ve bebisimz kiz olucak allahin izniyle.isim konusunda esimle ortak bir noktaya varamiyoruz.en buyuk istegiymis kizinin adina anneannesinn ismini koymak.o isimde meryem.bu ismi begenmiyorum onu kırmak ta istemiyorum . Yanina bi isim koysak sizce neler olabilir ? Tesekkur ederim simdiden😙