Kızlar bu ay aynı adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıdı 2 gün boyunca. Dedim ya hamileyim ya adet görücem, başladım beklemeye. 5 gün geçti hala hasta olmayınca sağlık ocagina gittim kan verdim. Ama kesin hamileyim diye düşünüyorum çünkü yumurtlama günlerimi falan değerlendirmiştik ve ilk defa 5 gun gecikme yasadim, kasiklarimda ağrıyıp hasta olmayınca dedim ki hamileyim. Bugün sonuçlarımı almaya gittiğimde beta hcgnin sıfır olduğunu öğrendim baya hayal kırıklığı oldu hatta eşim onu arayıp müjdeli haberi vermemi falan bekliyodu cok inanmıştik. Peki kasıklarım ağrıyıp neden hasta olmadim ve düzenli adeti olan birisiyim başına böyle bi şey gelen var mi ??