İyi günler gebeler 38+4 hft gebeyim 4 gün önce çatı muayanem oldu 3cm açıklık var dendi suyu az dendi radyolujıde usg yönlendirdi usg dr suyun normalin biraz altında bir sıkıntı olmaz dendi dün tekrar altan muayene oldum 3cm açıklık 4 gündğr devam ediyor ilerleme yok sancım da hiç yok netden bakıyorum net kolaylaştırır diye hurma yiyorum hala tık yok neler kolaylaştırı doğumu tetikler ilişki yürüyüş dışında başka tavsiyeleriniz var mı