Cuma gününden beri bi grip halindeyim önce ateş ve vücut ağrısıyla başladı sonra boğaz ağrısı dün geceden beri de öksürük var. Cumartesi serum verdiler ama antibiyotik yazmadı şimdilik gerek yok dedi. Bugün öksürük artınca sağlık ocağına gittim doktor şu ilaçları yazdı.
GERAKS BOĞAZ SPREYİ
ASİST BAĞLAM SÖKTÜRÜCÜ SUYA KATILAN
Spreyin reçetesinde hamileler kullanamaz yazıyor. Kafam çok karıştı emin olamıyorum sizce kullanmalı mıyım ?