ebrucetin Oğluşum maşallah tekmeliyor hergün ama karnımda tık yok hiç mi büyümez dümdüz resmen 20 haftamdayım 🤰🏻🥰 kızlar sizce bu kadar dümdüz olması normal mi bebeğimle ilgisi yoktur demi 😍
Merve_kucuk ebrucetin Benimki 25 haftalıkken belli olmaya başladı ☺ sizinkide yakında belli olmaya başlar
superrmomy ebrucetin 26 haftalik hamileyim dar giyince belli ama bol birsey giydiysem bilmeyen anlamıyor canım ☺️
Pembepanterr ebrucetin ben 30 haftalığım göbeği dısardan gören hamile olduğumu anlamaz bile ufak bir karnım var 😊
Ayseklc Son iki ay büyür merak etme:)şimdi bebek ve rahmin çok büyük değil zaten,sonlara doğru genelde zayıf insanların top gibi karnı olur:)ii doğumlar dilerim
Kerem-inannesi ebrucetin ben 29.haftamdaym hala kendi göbeğim gibi gorunuyor 🤦♀️ çünkü hic kilo almadım ve bebegin sisligide göbek zannediliyo
Nevinnn ebrucetin ben zaten göbeğim vardı canım 80 kiloyla kalmıştım 30.haftada anca hamile göbeği gibi oldu şimdi 34 .üm anca belli 😎
Melikeblt Benimde öyle oldu canım 34 haftalık oldum yeni belli oldu ve bu haftalarda hızla büyüyor iç karnımız geniş heralde 😊
Kefeli5208 20+3 deyim ama karnım çok büyüdü sanki 7 aylık hamileyim gibi görünüyor sinir oluyorum çok şişkinlik yapıyor bence çok güzel karnının çok belli olmaması bende isterdim ama olmuyor