Deryaaygrn Merhaba ben 18+2 deyim. Bugüne kadar bebeğimi hiç hissetmedim. Kontrollerde herşey normal. Dün içime bir sıkıntı doğdu neden hissetmiyorum diye. Korkuyorum ya siz ne zaman başladınız hissetmeye?
ElanrBlkc Deryaaygrn 16 başladım hissetmeye. Ama herkeste aynı değil. 20 22 arası hissedilir en geç merak etme için ferah olsun . İstersen sağlık ocağına git kalp atışını dinle belki için rahatlar
Minikbezelye Deryaaygrn bende 18 haftalıkken pek hissetmiyordum. 19 ve 20. Haftamda hareketleri daha belirginleşti. Endişe etme daha ufak olduğu için kıpırdasada hissedemiyorsun. Bende bu sebeple doktora gitmiştim. Doktorum çok normal demişti. Şuan 24 haftalığım daha çok net olarak hissediyorum.
Lyla07 Deryaaygrn ben 18+4 te hissetmeye başladım doktorum bana 19. Haftadan sonra hissetmeye başlarsın demişti telaş yapmayın daha erken kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyor
Deryaaygrn ElanrBlkc inşallah bir sorun yoktur ilk hamileligim acaba diyorum hissettim de ben mi anlamadim
ElanrBlkc Deryaaygrn benimde ilk canım sıkma canını. Hissedeceksin. O şimdi dolanıyordur da sen farkında değilsin 🤗
Minnacik2 İlk hamileliklerde pek hissedilmeyeniliniyormuş ben ufaktan hissediyorum ikinci olunca henüz çok küçükler bir kaç hafta sonra daha netleşir
Deryaaygrn Hepinize çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz valla dün gece düşünmekten uyuyamamıştım sağolun 🥰🥰