Kızlar dün akşam 15 dakika da bir 3 defa kasıldım bebek bir yere toplandın okşadım okşadım yumuşadı biraz 3 kere olunca korktuk çok sertleşti bebeğin olduğu yer. Hastaneyi aradık ebe gel bakalım dedi gittik ultrasonda sıkıntı çıkmadı kıpır kıpır dedi. Sende kasılma yok bebek bir yere toplanıyor dedi. Neyse birde alttan açılma var mı baktılar yok çok şükür. Magnezyum ve kalsiyum verdi. Sorun yok dedi. Ama neden olduğunu söylemedi. Yaşayanınız var mı neden olur. Çok endişeliyim.