Güzel annelerimiz yine ben🙄 hep aynı konudan muzdaribimm. Sekerimizi olcerken yedikten 1. Saat sonrası mi yoksa 2. Saat sonrasını mi baz alcaz. İnternette 2. Saat tokluk şekeri değerini verir diyor. Bazısı da 1 saat sonra diyor. Anlayamıyorum bazen 1 saat sonrası yüksek çıkıyor fakat 2 saat sonrası düşüyor hangisi normal acaba 🤷 doktorunuz bir şey dedi mi bu konuyle ilgili