Melike-94 uzaktan bakınca ikiside zor 😂 her şey normal ise tabii ki doğal olanı makbul 😇 sağlık sorunu arz ediyorsa bebek anne için sezaryen 🤰🏼 En azından ben böyle düşünüyorum 🌸 bir de herkesin yaşadıkları cidden farklıymış bu süreç onu gösterdi, normalden yaka silkeni de görüyosun, sezaryeni övenide 🤷🏼♀️ Hakkımızda hayırlısı olsun valla ❤️