Ya kizlar kusura bakmayin ikinci hamileligim bu ama kizimda boyel bisi yasamamistim 18 hafta icerisin de diger bebegimin hareketini hissetmeye basladim suan 19 haftaligiz ve alt tarafimda hissediyorum sanki boyle son zamanlarimda hissettigim gibi ilk kizimda anlam veremedim ilk kizimdada 32 haftada erken dogum riski atlattim 3 cm acikligim vs oldu 39 kadar oyle gittim 39 da kizimi digum yaptim acikcasi korkuyorum simdide 19 haftada alt tarafinda bebegin hareketlerini hisseden varmi aceba?