Nzziss Vrlkdr canım o çatı ağrısı oluyormuş bende de 32.haftadan beri var. Suan 35+4 üm. Normalmis vücut kendini hazırlıyor🙊
Elfaksy Vrlkdr inanmıyorum suan resmen benim 3 aydır çektiğim ağrıyı tanımamışsın canım doktorum normal diyordu her anlattığımda 39 oldum o ağrı iyice şiddetlendi işte ama sabrediyoruz napalım 😊
Elfaksy Rabissss canım bebek büyüdüğü için o baskı açılma olduğunu sanmam ama doktorun ultrason ile bakarken serviks açıklığım ne durumda acaba diyesorabilirsin benim doktorum sürekli bilgilendiriyor serviks kapalı sıkıntı yok diye 😊
Elfaksy __meczup__ yok görünmüyor açıklık ancak işaret parmak ve orta parmağı vajina ya yaklaşık 8 cm ilerleterek ölçülebilen bir muayene ile anlaşılır 😊
Elfaksy mutluuannee hayır canım ama hemşireyim ben 36.haftama kadar çok aktif çalıştım evden işe yaklaşık 40 dk yürüdüm hep hamileliğim hep aktif yürüyüşler ile geçti bunun etkisi olabilir diye düşünüyorum hareketten korkmayın 😊
Balyavrum58 Edaebrar sancınızın ve ağrınızın sebebi enfeksiyon kaynaklımı bende 31 haftalık hamileyim ve sancım çıktı enfeksiyona bağlı olarak hastanede yattım çıktım erken doğumu engellemek için ilaç kullanıyorum
Edaebrar Balyavrum58 yok canım bebek dogum kanalına gırmıs dogum pozisyonunda oldugu İcin sancım vardı benim hayla da var gercı 😑
Sumeyye_g Elfaksy şimdi ne durumdasınız 5 cm açıklıkla valla sizdeki iyi cesaret ya ben olsam hemen hastaneye yarmıştım allah göstermesin evde bieşy olsa napcan hastane yakın mı bari rabbim sağlıkla kavuşmak nasip eder inşallah hepimize
Elfaksy Sumeyye_g kendim de hemşireyim hem meslek gereği hemde yapısal olarak soğukkanlıyım evde olmayı ben istedim doktorum dan tetikteyim herhangi bir belirtiyor karşı ancak zatwn hala sıfır sancı 🙄
Elfaksy Vrlkdr seninde Allah yardımcın olsun kuzum evet 3 aydır uykular jçharam oldu defalarca inleyecek uyanıyorum ama ya sabır 😊
Sumeyye_g Elfaksy hmmm biliyorsanız işinözünü çok iyi tabini soğukkanlılık zaten çok güzel bişey bizede öyle olmak nasip olur inşallah
Vrlkdr Elfaksy ay aynıyım işte ☺️ tabiki sabır bu halime de şükür. 5 kuzen hamileyiz kimsede bu ağrı yok aralarımızda da hep 1 hafta 10 gün falan var. Deli oluyodum sadece bende var diye. Şükür halimden anlayan biri çıktı 😂
Elfaksy Vrlkdr canım ya insan kendini yalnız hissetmek istemiyor böyle şeylerde 😊 bende acaba geçecek mi diye meraktayım doğumdan sonra