Elfaksy bende 36+3 haftalık hamileyim 34 haftadan beri sancım agrım var nst de de cıkıyor zaten ama bebek kucuk oldugu İcin doktorum dayan dedi suyun gelene kadar simdi ise bebek buyudü kilosu felen tam oldu sancılarım hayla cıkıyor yarın kontrole gıdıcem bırdaha belki yatıs yaparım dedi alttan hıc bakmadı bebek hemen gelmesin diye ama bebek dogum kanalına gırmıs benimki dun baktık kanaldaydı acaba benimde acılmam olmus mudur ☹️