Herkese merhaba arkadaşlar 4 aylık ikizlere hamileyim ikiz gebeliklerde herşey çok zor oluyormuş ama şu bebek arabası işi daha da zormuş diğer alıcağım eşyalar kafamda az çok şekillenirken bebek arabası hala karmaşık bi şekilde duruyor Yanyana olanlar çok geniş oldukları için pek içime sinmiyorlar arka arkaya olanlar da çocuklar büyüdükçe sorun çıkarırlar diye tereddütte kalıyorum en son bi mağaza görevlisinden bir öneri geldi ayrı iki araba alın diye sizce olur mu iki ayrı araba lütfen yardımcı olun kafam çok karışık